Letní shelfie

No, témat na blog mám dost, ale zatím jsem se k pořádnému focení bohužel nedostala. Takže dnes pěkně popořadě a jen malé radosti. Ty se již tradičně usídlily na String poličce, a tentokrát mají letní nádech. Přišly tak na řadu hlavně moje nejmilejší přírodní suvenýry z cest v čele s nádherným korálem od sestry. Do mojí Hammershøi kolekce přibyly také dva elegantní svícínky na čajové svíčky, které doufám budou zdobit i náš vánoční stůl, protože vypadají i dostatečně stabilně.

Nový je také křišťálový rám od české značky Crystal Bohemia, který mě zaujal svým jednoduchým designem, a v něm na čestném místě vlastně jediná naše společná rodinná fotka z vítání občánků. Jsem v tomhle směru asi trochu zvláštní, ale já se prostě nejradši kochám fotkami ve fotoknize, albu, ale hlavně v mobilu :-). Navíc všechny členy mám denně na očích, tak nějak nemám potřebu vytvářet rodinné galerie, i když jsem si to kdysi slíbila, že budu pečlivěji vše dokumentovat i vystavovat. A docela by mě zajímalo, jestli to má někdo z vás podobně? ;-)

Bytové vůně jak víte miluju. Vonný difuzér RO od značky Skandinavisk je toho důkazem, protože už potřebuju další, ale do koupelny. Tam také v jednom výklenku dlouho byl, dokud jsem jej nevyměnila za ten od Meadows, který je u mě prostě top, a barevně teď víc ladí právě tam. Tady si zapálím zase vonnou svíčku Mystic Cashmere, na kterou jsem pořídila ještě skleněný poklop, aby vonět dlouho vydržela i nezapálená.

Největší radost mi ale dělá moje pilea! Už mi asi třikrát téměř uhynula, a po tom, co jsem ji přemístila právě sem a přestala jsem si jí všímat i přelévat, zanedlouho se neskutečně rozkošatila a rozrostla se i o tři miminka! Takže dostatek světla a skandinávské dekorace okolo ji evidentně svědčí.

Tak toť pro dnešek vše, přemýšlím, jestli vám mám na příště něco nafotit nebo spíš nastínit blížící se můj velký plán jedné změny u nás doma. Nebo si řekněte sami ;-).

Ať blížící se vysoké teploty přečkáte v pořádku. Náš starý dům orientovaný na sever je v tomhle naštěstí lepší než klimatizovaný apartmán!

Pa Šárka



4 komentáře

  1. Ty fotky! Tak to mame stejně. Můj muž tvrdí, ze se vystavuji jen fotky mrtvých lidí, a pak mi řekne, ze ho ti mrtví děsí, že to mám dát pryč... takže u nás taky bez fotek☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! No taky hezké :-D. Ale jde to i bez nich, proč ne ;-)

      Vymazat
  2. Mám to tvoje spravodajstvo rada:-)
    Rámik nádherný, foto dojemné, no, mám svoj vek:-)
    Pilea robí radosť:-)
    Vône by som mala skúsiť:-)
    U nás v podkroví nabielené, dole sa chystám na čierno!
    Pozdravujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali krásně jsi to nazvala, děkuji a musím na návštěvu!!! Pa

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.